شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 27 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۱۱:۳۵

دومین همایش پیشرانه‌های دریایی برگزار می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: دومین همایش پیشرانه‌های دریایی و اولین استارت آپ تخصصی در حوزه پیشرانه‌های دریایی، توسط سازمان صنایع دریایی و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ 6 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل از دبیرخانه این همایش، در این همایش علاوه بر مباحث علمی و مقالات و برگزاری اولین استارت آپ تخصصی در حوزه پیشرانه‌های دریایی، جشنواره پایان نامه‌های برتر نیز پیش بینی شده است.

ضرورت برگزاری همایش‌
بنابه گزارش این دبیرخانه، اهمیت راهبری دریا و نقش آن در زندگی مردم دنیا امری غیرقابل انکار است و ورود به حوزه دریایی میسر نخواهد شد مگر از طریق ساخت و تولید شناور و سامانه‌های مرتبط با آن. بر همین اساس یکی از مهمترین و راهبردی ترین ترین سامانه شناوری، پیشرانه آن است. توسعه این امر در گرو تحقیق و توسعه و به اشتراک گذاشتن دانش محققان و پژوهشگران این عرصه است که ضرورت برگزاری این همایش را دوچندان کرده است. از مهم‌ترین محورهای این همایش، جایگاه سیستم رانش در بهره وری ناوگان دریایی کشور، محرکه اصلی، انتقال قدرت، پیشبرنده‌ها، پایش و نگهداری است که از تمامی علاقه مندان، دست اندرکاران، محققان، پژوهشگران، اندیشمندان و صاحبان صنایع در حوزه پیشرانه‌های دریایی دعوت می‌گردد تا با مشارکت خود به این رویداد علمی شکوه بیشتری بخشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص همایش به آدرس اینترنتی www.mpropulsionc.ir مراجعه و یا با دبیرخانه همایش با شماره‌های 5-66028963 -021 تماس گرفته شود.



  کد خبر : 5995
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :